Nu a trecut mult timp pana cand am revenit la prietenul meu, Vodafone.

Sa incep din nou prin a spune ca Vodafone sunt printre cei mai mari tepari legali Romania?
Sa incep prin a spune ce servicii de proasta calitate au?

Nu! Va spun doar ca ieri am facut cererea de transfer a domeniului GooFy.ro, iar voi trageti concluzii.

Cum se face cererea de Transfer MyDomain?

Foarte simplu, contactezi Vodafone la *222, vorbesti cu un Operator Vodafone care-ti face legatura la tehnic, iar baietii de acolo iti completeaza cererea de transfer si o trimit mai departe catre RoTLD, prin posta, semnata, stampilata s.a.m.d.

Ce pot sa zic, am incercat varianta cu *222 pe care am abandonat-o dupa aproximativ 15 minute deoarece nu m-am descurcat sa gasesc in meniu tastele pentru a gasi un Operator Vodafone. Doh! I’m stupid!

Poate va descurcati voi mai bine daca vizitati sursa imaginii: Vodafone.ro.

Vodafone *222

Am sunat la *555, care este un telefon cu taxa unica pe apel.
Vodafone tocmai imi furase 0,39 EUR.

Am reusit sa vorbesc cu un baiat de la tehnic, pe nume Ciprian Rotaru, mi-a cerut cateva date, a butonat putin o tastatura si imi spune ca cererea a fost trimisa.
Am primit chiar si un email de la @vodafone.com:

Buna ziua,

A fost inregistrata cererea de transfer domeniu:

– Nume domeniu : goofy.ro
– Titular nou : M**** G***** C*********
– Adresa : Bdul. I** M******** nr.*** Bl.**, sc.*, ap.** Sector * Bucuresti
– Cod Fiscal / CUI / CNP : 1*****45***1

Va rugam sa accesati pagina www.rotld.ro dupa 5 zile lucratoare de la data cererii de achizitionare a domeniului facute in Departamentul de Relatii cu Clientii Vodafone. Pentru inregistrare completati cererea de achizitionare cu datele de mai sus.

Va multumim,
Echipa Vodafone

Ce credeti ca s-a intamplat azi?

Primesc telefon, 037-202.22.22, l-ati recunoscut deja, este numarul Vodafone pentru Relatii cu Clientii.
Intr-adevar, la telefon se afla D-nul Rotaru, acesta fiind nevoit sa-mi comunice ca trebuie sa trimit un cod al unei cartele valorice de incarcare pentru activarea serviciului. Momentan serviciul fiind suspendat, normal ca nu se putea face transferul. De ce oare e asa normal?
Intrebarea mea este:

De ce mi-a cerut sa trimit codul unei cartele valorice de 4 EUR pe adresa lui de email – ciprian.rotaru@vodafone.com – si nu mi-a cerut sa intru pe interfata de administrare si sa prelungesc perioada de valabilitate?

Bineinteles, m-am uitat si-n loguri, am observat cum cateva IP-uri apartinand de Vodafone au intrat pe blogul acesta in intervalul precedent telefonului primit de la D-nul Rotaru.
Ma mai gandesc pana maine daca trimit sau nu codul.
Acum…va las sa ma numiti paranoic, dar ceva pute aici si nu este shaorma mea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *